09 December 2012

... He Encountered...


... friendly ones and was offered guidance.

7 comments:

Άστρια said...

Επιτέλους! ας αρχίσει το καλό να παίρνει σειρά!

Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα:)

MelidonisM said...

από πού πάνε για την άνοιξη;

H.Constantinos said...

-Μα, δεν έχετε GPS στο κινητό;
-Ποιό GPS κύριέ μου, η παραγωγή δεν έχει προβλέψει καν κινητό...! Δεν ξέρετε τί έχω περάσει εγώ γιά να φθάσω μέχρι εδώ!
-Καλά, σημειώστε όμως γιατί είναι περίπλοκο...
-Ούτε μπλοκάκι έχει προβλέψει η παραγωγή!

Margo said...

Τι ρώτησε; Χα, σιγά μην μας πεις ;-)

Mariela said...

Ο σκαραβαίος δικός του είναι;;;
θα μου τον συστήσεις;;;

Anonymous said...

-Συγγνώμη κύριε μήπως ξέρετε που είναι.....

Βεβαίως, βεβαίως, στα δύο χιλιόμετρα στρίβετε αριστερά και θα βρείτε το μίνι μάρκετ.

-Μένω έκπληκτος! Πως γνωρίζατε τι ζητούσα;

Μα δεν υπάρχει και τίποτε άλλο σε ακτίνα εκατό χιλιομέτρων!

-Κι όμως δεν είναι αυτό που πραγματικά λείπει από τη ζωή μου!

dodo said...

άστρια :-)Ευχαριστώ γιά τις ευχές καί ανταποδίδω!

melidonism Πολύ ωραία!

h.constantinos :-)))

margo ;-)

mariela Όχι! :-Ρ

ηλιογράφος Τραγουδάκι;
;-)