21 April 2013

BLOATED



5 comments:

Mariela said...

Αυτόματα μου ήρθε στο μυαλό ένας ήχος, κάτι σαν ππφφφφφφφφφφ......
σαν να ξεφουσκώνει, σαν να πάει να σκάσει....

Και, βλέποντας τα moods όλα μαζί, τώρα είναι που θέλω και κείμενο.
8 τα σχέδια, 8 τα κείμενα και 4 σελίδες το εξώφυλλο, νάτο το 20σέλιδο βιβλιαράκι.....



Margo said...

Το έχω ξαναπεί μα όταν έχω καιρό να περάσω μπερδεύομαι. Τι να πρωτοσχολιάσω. Το κολάζ με τις φάτσες πολύ μου άρεσε, οι απίθανοι χαρακτήρες όπως και ο σημερινός, τα σχόλια της παρέας :)

υ.γ. Για το βιβλιαράκι συμφωνώ απολύτως με τη Μαριέλα!



Anonymous said...

Οι δύο διαφορετικές όψεις του φουσκώματος, αυτό που σε κάνει πιο ελαφρύ και αυτό που σε δένει με τη γη.....

Anonymous said...

l'homme de la nature et de la vérité, όπως έλεγε και ο Ρουσσώ.

dodo said...

mariela :-))
Τώρα που ξαναήλθες, μη μού φύγεις, σού έχω τερατοσειρά-λουκούμι, εξαιρετικώς αφιερωμένη- έρχεται! ;-)

margo Καλώς την!

ηλιογράφος Λαμπρή η παρατήρηση!
:-)