27 May 2013

YELLOW LIGHT

Click here for the soundtrack!

7 comments:

Mariela said...

;;;;;;
μερικές φορές ομολογώ ότι η φαντασία σας και το σκεπτικό σας με ξεπερνούν...

MelidonisM said...

Άντρας χέστης
από γάτα ναζιάρα
κρεμιέται απ' τη φούστα
της μάνας του

Anonymous said...

Do lamps close like umbrellas?, asked the cat, wondering, where the parachutist came to land from.
Κ.Γ.

dodo said...

mariela Να σάς εξηγήσω (ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: προσοχή, ακολουθεί φλύαρο σχόλιο):
α) περισσεύουν κομματάκια χαρτί.
β) πασαλείβονται χρώματα, με ένα βασικό να ξεχωρίζει.
γ) σχεδιάζεται, ανάλογα με το σχήμα καί το χρώμα τού χαρτακίου, ό,τι προκύψει- άβυσσος η ψυχή τού ανθρώπου, από πού μάς ήλθε, τι ούφο είν' τούτο, ποιός ξέρει τι τρέχει στο ασυνείδητο, μήπως ήταν πολύς ο καφές, όχι, δεν κάηκε η λάμπα, ο διακόπτης φταίει κλπ, κλπ., εν υπερκειμένωι, το φωτιστικό.
δ) συμπληρώνεται με μιά γάτα- πάντα, ή σχεδόν πάντα.
ε) απαιτείται κάτι ακόμη, αλλιώς το σκίτσο είναι "κουτσό", γι' αυτό κρεμιέται ο τύπος αριστερά.
στ) τίθεται ο (προφανής εδώ) τίτλος, με το χαλαρό λογοπαίγνιο light ως αναφορά στο φως καί στην ελαφράδα.
ζ) αυθορμήτως γίνεται αντιληπτή η αθέλητη αναφορά στο τάγκο με το ημίφως, το κομοδίνο καί το πορσελάνινο γατί, οπότε προστίθεται η παραπομπή.
Άν άντεξες να διαβάσεις ώς εδώ, έχεις τον θαυμασμό μου! :-)

guillaume platsatouras Παρακαλώ, την ανάλυσή σας επί τής ανωτέρω αναλύσεως, θα με υποχρεώσετε- μερσί.

melidonism ... καί η αντίδραση τής μάνας του;

Γ.Κ. Of course they do, kitty; how else would they fit in such a narrow paper strip? ;-)

Mariela said...

Όχι μόνο διάβασα αλλά μελέτησα με μεγάλη προσοχή θα έλεγα την ανάλυση σου!! Ήταν ένα σημαντικό "light" στην ανάγνωση του έργου τούτου....

Guillaume Platsatouras said...

Δεν συμφωνώ καθόλου.
Νομίζω ότι το θέμα προσεγγίζεται επιφανειακά, ενώ είναι φανερό ότι χρήζει βαθυτέρας διεισδύσεως.

Η ασυναίσθητη αναφορά στα παιδικά βιώματα και στις πρωτόλειες εικαστικές αναζητήσεις που ασυνείδητα δίνουν το στίγμα τους ακόμα και στο φόντο των έργων δεν θα έπρεπε να αγνοείται, όπως επίσης δεν θα έπρεπε να θεωρείται δευτερεύουσα και η συμπλοκή τους με πιό πρόσφατες εμπειρίες (ασυνείδητα, εννοείται) που είναι σε θέση να διαμορφώσουν το εικαστικό περιεχόμενο στην βάση του.
Παραδείγματος χάριν, γιά το συγκεκριμένο έργο, πιθανολογώ ότι μία εκ πρώτης όψεως ανώδυνη συναισθηματικά επίσκεψη στο ΙΚΕΑ δημιούργησε ίσως έναν μελλοντικό ασυνείδητο συνειρμό ο οποίος έθεσε την βάση της εικαστικής έκφρασης της σύνθεσης, φυσικά εν αγνοία του καλλιτέχνη.

Ας μην επεκταθώ περισσότερο επί του παρόντος, ήθελα απλώς να πω ότι δεν θα έπρεπε να απλοποιούμε τόσο συνοπτικά αυτά που δείχνουν ίσως απλά σε πρώτη επαφή, πριν επιχειρήσουμε την δεύτερη και τρίτη ή ίσως και εικοστή εππαφή που θα μας επιτρέψει να διεισδύσουμε σε όλο τους το βάθος.

dodo said...

guillaume platsatouras Με έχετε κατατρομάξει, μαίτρ- μήπως να πάψω να πηγαίνω γιά κρέας στον χασάπη καί να το αγοράζω ετοιμοκομμένο σε δισκάκια; πού θα με βγάλουν όλα τούτα τα μαχαίρια καί οι μπαλτάδες...