03 September 2013

GIOCOSO

8 comments:

Άστρια said...

Τρυφερό και παιχνιδιάρικο


Ναι, ακόμα χαμογελάμε:)
Καλημέρα!




υγ. το tempets παραπέμπει κάπου:)

Άιναφετς said...

Α! τώρα κάτι γίνεται με αυτό το mouvement...
Ξέρεις ή που να ξέρεις, πως οι γατούλες όσο παιχνιδιάρικες, γλυκούλες, τρυφερές, ανεξάρτητες κλπ και αν είναι, δεν είναι η συμπάθεια μου...ενώ το παλικάρι που τις "παίζει" πολύ! ;-)
Bonjour! :)))

ξωτικό said...

χαρουμενουτσικότατο !!!!!!!

(δηλαδή.. στα όρια ..της ευτυχίας σου λέω)



υγ. μωρέ δεν πα να μου αφιέρωσες εσύ χειμωνιάτικα προγνωστικά ,εγώ βουτάω δικαιωματικά όλη τη σειρά ;-)))

(για τους μαθητές μου καλέ μη νομίζετε)

dodo said...

άστρια Ζήτω το χαμόγελο!
tempo+pets ;-)

άιναφετς Ορίστε, παρακαλώ!

ξωτικό Νόμιζα πως ήταν αυτονόητο ότι ολόκληρη η σειρά είναι γιά σένα- τί δηλαδή, μονάχα την εισαγωγή θα σού αφιέρωνα;!

ξωτικό said...

Αxααααααα !!!!!!
χαχαχααααα
γιούπιιιιιιιι !!!!!!!
ζήτωωωωωωωω μου !!!!!

merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

(τώωωωωωρα κατάλαβα :-)))))))))


Υπατία η Αλεξανδρινή said...

Να παίξω κι εγώ;

Άστρια said...

Πολύ μου άρεσε η ερμηνεία "tempo+pets", κι εγώ όμως εννοούσα το ξωτικό, γιατί είχε αυτό τον τίτλο στο "coming up" (πηγαίνοντας το μυαλό τότε σε ...καιρικά φαινόμενα:)))

άλλη μια καλημέρα σε όλους!:)
-και το χαμόγελο ξαναδημιουργήθηκε και παραμένει λόγω σχολίων!!:)))-

dodo said...

ξωτικό Ζήτω σας καί να σάς χαιρόμαστε! :-)))

υπατία η αλεξανδρινή Ελάτε, the more the merrier, λένε :-Ρ

άστρια Το πρώτο που σκέπτομαι σε σχέση με το ξωτικό μας ειναι "μουσική" ;-)