22 September 2013

... ROLL!

8 comments:

ξωτικό said...

Ωωω..... και με το ξημέρωμα επείλθε η...κάθαρσις (;)
Ευσεβείς πόθοι ;; ίσως ....
πάντως μου έφερε στο νού την ρήσην :"όποιος νύχτα περπατεί λάσπες και..σκ... πατεί "
Τέλος πάντων το πρόσωπο του βράχου μου φαίνεται να κοιτά προς τον ουρανό απελευθερωμένο και να απολαμβάνει το φώς του ήλιου......

Όπωσδήποτε πάντως
Καλημέρα σας :-)))

Anonymous said...

Κάνε κάτι να σώσεις αυτό τον άτυχο.

Anonymous said...

Eso!!!
Oh, how should I, as fan of (your) imaginary rocks, prevent my self from the risk of rolling?
Κ.Γ.

H.Constantinos said...

Εκπληκτικό !!! !!!

Και αν ήμουν στα καλά μου ζωγραφικώς θα έριχνα μιά προσαρμογούλα σε λογική Windscreen με αυτοκίνητο στη θέση του άτυχου...!

Άστρια said...

rock and roll εντελώς!

Τί μουσικός ήχος από τους βράχους που κατρακυλούν!
Αλλά και τί φιγούρα χορού κι αυτή!!!

Margo said...

:-)

Θα ζήσει; Αλλά τι ρωτώ το ταξίδι έχει σημασία ;-)

υ.γ. το wrong hand δεν είναι πια καθόλου wrong!

Υπατία η Αλεξανδρινή said...

Είναι ο κυνηγός που ήθελε να πιάσει το αγριοκάτσικο; Η βλακεία (και η κακία) τιμωρείται από τη φύση!
Το κακό (ή καλό;) είναι ότι ούτε στη θάλασσα θα σωθεί. Βλέπω υφάλους!

dodo said...

ξωτικό Μήπως είσθε πολύ σκληρή με το ατυχές δίποδο; :-Ρ

ηλιογράφος Κάτι έκαμα, δεν ξέρω αν θα πιάσει, δες το καί πες μου.

Κ.Γ. Go for Tango, not Zalongos- Rock-And-Roll :-P

h.constantinos Εμπρός, να βλέπω πινέλα να γλιστρούν επάνω σε καμβάδες!

άστρια Θέλει καί η κατρακύλα την χάρη της!

margo Οπωσδήποτε- δεν μάς περισσεύει κανείς στα σέκοντς!

υπατία η αλεξανδρινή Μηδένα προ τού τέλους... κλπ., κλπ. ;-)