17 September 2013

You're So Vain, Ms Espresso! *


*Listen here!

8 comments:

Άιναφετς said...

Από "vain" άλλο τίποτα η Μs Απερίγραπτη, μου θυμίζει κάτι "κυρίες" στο Κολωνάκι!
Όσο για τα σύννεφα στον καφέ τής Carly των νιάτων μου (χμ!)... δεν θυμάμαι αν έχω "αναφέρει" πως έχω πιει καφέ μόνο μια φορά και αυτό σε καφετζού...

C.Axehiroglou said...

Μου θυμίζει μιά γνωστή μου!

ξωτικό said...

Κι εγώ που έχασα το ανοιξιάτικο ατελιέ με τις απείθαρχες ελεύθερες πεταλούδες ,άφησα την μουσική του να παίζει και η κυρία απέκτησε μια άλλη πιο....ρομαντική διάσταση

(πάντως η.... τιμωρία του κασκόλ που της επιβάλλατε ήτο... αριστοτεχνική)

(υγ. κι εμένα κάτι μου θυμίζει αλλά ...απ'τη μέση και κάτω)

Άστρια said...

Σοφιστικέ καλλιτεχνικό στυλ, ευγενής πολυταξιδεμένη και chic.
Η επιλογή σε φούξια και τυρκουάζ φουλάρι πολύ μου άρεσε, θυμίζει επιρροή από κάποιο προηγούμενο σχόλιο:)
espresso; μα βεβαίως! και όχι "φφλλρρρούπ" (όπως κατακυρώθηκε πλέον:)

dodo said...

άιναφετς Καί μένα μού θυμίζει κάποια, αλλά δυσκολεύομαι να την τοποθετήσω στο Κολωνάκι- μάλλον επειδή περνώ σπανίως απ' εκεί ;-)
Πώς ήταν; ο καφές στής καφετζούς, εννοώ!

c.axehiroglou Καί μένα, τί σύμπτωση!
Παλαιά γνωστή σας, μήπως; μπορεί καί παιδιόθεν;

ξωτικό Χαίρομαι που προσέξατε τις απείθαρχες πεταλούδες!

άστρια Γενναιόδωρη, όπως πάντοτε- μερσί :-)

Άιναφετς said...

Μη γελάς, ήταν γλυκόξινος ή πικρόγλυκος... ότι "είδε" έγινε και γίνεται! ;-)

C.Axehiroglou said...

Οχι παιδιόθεν, πολύ αργότερα!

Μου κάνει όμως εντύπωση η απολύτως ακριβής περιγραφή της γνωστής μου από την Αστρια παραπάνω!!

dodo said...

άιναφετς Εντυπωσιάζομαι!

c.axehiroglou Χμμμ... ;-)