28 October 2013

"Will You Please Hug Me?"


... more of the same unrelated ipadoodledoo :-P

7 comments:

Mariela said...

Μα και βέβαια καλό μου....

Άιναφετς said...

Μα τρυφερό μου πλασματάκι, με τόσα αγκαθάκια μόνο το χεράκι μπορώ να σου κρατήσω κι ας φανήκαν σύννεφα στον ορίζοντα...

ξωτικό said...

ναι ναι χρυσό μου !! αλοίμονο !! μισό μόνο να διαλέξω τη σωστή πανοπλία απ'την γκαρνταρόμπα μου .



Ωω η φεγγαρόσκαλα απέκτησε μεγαλύτερα σκαλιά βλέπω ,όσο πάει δυσκολεύει το...ταξίδι

Margo said...

Να σε αγαπάμε μπορούμε νέες μου, να σε αγκαλιάσουμε κομματάκι δύσκολο;)

H.Constantinos said...

Μα είναι δυνατόν;;!!!β

Ωραίο αυτό το συννεφάκι σε πένθιμο μωβ...

H.Constantinos said...

Το "β" ξέφυγε...

dodo said...

mariela :-)

άιναφετς Ας είναι, έστω καί το χέρι ;-)

ξωτικό Μιά αγκαλιά είναι αυτή, δώστε την πιά! ;-)

margo Λίγη προσπάθεια ακόμη; :-Ρ

h.constantinos Όλα είναι δυνατά, λένε.