17 October 2013

"Will You Please Stop Shouting At Me?"


... with unrelated ipadoodle again.

6 comments:

Άιναφετς said...

Θα προσπαθήσω να παρατηρήσω μόνο την απαλή βροχή που πέφτει στη φύση...
Και εσύ κακομοιρούλι, τι περιμένεις με τέτοια φάτσα;

ξωτικό said...

ε ;
Δεν το'χω αλλά είναι πολύ γλυκούλι !!

(μόνο σε καρδιά πάει ο νούς μου αλλά η...ουρίτσα με μπερδεύει:-)))))

τέςπά δεν είμαι και καθόλου σε κατάσταση για δύσκολα βουτάω τα πολύ ευχαριστημένα άνθη να τα κάνω...ξεσκονιστήρι για τις σκέψεις μου ;-))))

H.Constantinos said...

Ε, ρε, το έρμο, το συνεσταλμένο...
Το καψερό...

Χρήσιμο αυτό το ξεσκονιστήρι γιά τις σκέψεις! Χρησιμότατο!

Mariela said...

Εγώ θα τη στείλω λοιπόν την αγκαλιά καθότι έχω αδυναμία στα τερατάκια σας ως γνωστόν!!!!

MelidonisM said...

Κλαίει το ντροπιάρικο
το ρουζ κερατουλίνι
,
και συμπαρίσταται ο καιρός
στην μυστική του οδύνη

dodo said...

άιναφετς Ίσως αναμένει να τού αναγνωρισθούν επιτέλους τα ψυχικά του χαρίσματα ;-)

ξωτικό Ξεσκονιστήρι σκέψεων- υπέροχα!!!

h.constantinos Κατακαημένο...

mariela Έτσι, ανοιχτόκαρδη καί γενναιόδωρη όπως πάντα :-)

melidonism !!!!!!! Τί μνήμη είναι αυτή :-Ο