Η κλίση των γοβών, η θέση των χεριών, η περιμετρική στρογγυλοποίηση, τα εκφραστικά χείλη, το έντονο αλλοίθωρο βλέμμα και το τζελ που συγκεκριμενοποιεί την χωρίστρα, κάνουν σαφές το γιατί τα σαλιγκάρια έστρεψαν το βλέμμα στην εξέδρα.
Γράφω ακόμη από τον υπολογιστή σαλιγκάρι;-) Έχω όλον τον χρόνο δηλαδή να φτιάξω την κόμη όπως του κυριούλη από κάτω που σκέφτεται πώς και πότε θα κάνει ματ ;-)
3 comments:
Η κλίση των γοβών, η θέση των χεριών, η περιμετρική στρογγυλοποίηση, τα εκφραστικά χείλη, το έντονο αλλοίθωρο βλέμμα και το τζελ που συγκεκριμενοποιεί την χωρίστρα, κάνουν σαφές το γιατί τα σαλιγκάρια έστρεψαν το βλέμμα στην εξέδρα.
Κωνσταντίνε άπαιχτο το σχόλιο!!!!
Γράφω ακόμη από τον υπολογιστή σαλιγκάρι;-)
Έχω όλον τον χρόνο δηλαδή να φτιάξω την κόμη όπως του κυριούλη από κάτω που σκέφτεται πώς και πότε θα κάνει ματ ;-)
h.constantinos Απολύτως! Καί εντελώς, δηλαδή... :-Ρ
margo "Αγάλι, αγάλι γίνεται..." κλπ., κλπ... ;-)
Post a Comment