06 December 2013

NECK AND NECK



... and day 6 in dodo's advent calendar

11 comments:

Άστρια said...

Δεν νομίζω να θέλει να κόψει την γραβάτα ε;
Ευτυχώς οι άγγελοι είναι πολύ αγγελικοί!:)


Μα πού είναι οι ποιητές;...:)Θα ξανάρθω να διαβάσω οπωσδήποτε τα σχόλια που θα ακολουθήσουν:))
Διάβασα τα προηγούμενα Συγχαρητήρια σε όλους!!!

υγ. ιδιαίτερα ξωτικό αυτό το "Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι :D :D :D" ...!!! :)))))


Άιναφετς said...

Τη γραβάτα θε να κόψει
το πουλάκι να γλυτώσει,
με τη μύτη τη γαμψή
να μυρίσει δε μπορεί.

Έλα Άστρια καλή,
για δοκίμασε και συ
κάτι σίγουρα θα βγει!


H.Constantinos said...

"Θα σε σκοτώσω για να βρω την ηρεμία μου
Θα σε τελειώσω και ας είναι αμαρτία μου
Θα σε σκοτώσω και θα πάρω την ευθύνη
Μόνο ο θάνατος σου έχει απομείνει

Θέλω να ξέρω κάθε βράδυ που περνάς
με ποιες παρέες την ψυχή μου ξεπουλάς
Θέλω να ξέρω πες μου τώρα τι συμβαίνει
Αυτός ο έρωτας μαχαίρι που με πεθαίνει"


Anonymous said...

http://2lyrics.com/%CE%B8%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%8E%CF%83%CF%89/

Αυτός ο τύπος, που τον λένε και Βολάνη(;)
Νομίζει όλους, πως κορόϊδα μας πιάνει
Βάφει το ράμφος του πετούμενου γραβάτα
Και στη συνέχεια ακροπατώντας σα τη γάτα
Την κάνει ανενόχλητος σε άλλα
Και από αίμα ακόμα δεν έσταξε στάλα

Εγώ ‘μως βρήκα και τους στίχους και μαχαίρι
Κι από τις απειλές του τις υπολοιπες, που ..ξέρει
Αυτές για το αυτόματο ενιάρι
Άκου δω να απαγγέλει με καμάρι!
Έλα πουλάκι, θα σε κρύψω να γλυτώσεις
Και το μαχαίρι και το ενιάρι, μαγκιάς τόσης

Άκου να θέλει να σκοτώσει το κορίτσι
Γιατί φοβάται πώς την είδε πίτσι-πίτσι
Αν δε τον πιάσω, που υπογράφει Constantinos
Δεν είμαι εγώ ο τσιλιαδόρος παρ’ εκείνος
Και τότε ας το χάσω το κουστούμι
Και τον καημό μου θα τον πνίξω μεσ’ το ρούμι

Συνέχισε, βρε dodo τα ωραία
Γινήκαμε μια τσίφτικη παρέα
Μόν’ παροιμίες τώρα είν’ που μας αξίζουν
Τους εκ προχείρου ποιητές που απεικονίζουν
Με χοίρου τη μορφή και τους χλευάζουν

Τα έργα σου τί ιδέες κατεβάζουν!
Κ.Γ.

Άιναφετς said...

χαχαχα!
Άπαιχτος ο Βολάνης, merci Κ.Γ.!
Όλα εδώ πληρώνονται, αιμοβόρος και μπουζουκόβιος, ο cher Constantin!!!

H.Constantinos said...

Κ.Γ. !!!

Έχταχτο!!!
Γεμάτο από συναίσθημα, ρυθμό και μελωδία!!!
Μπροστά σας η Ναταλία Γερμανού θα αισθανθεί απελπιστικά ανεπαρκής!

10 πανεράκια, και λίγα είναι!!!

ξωτικό said...

αχααααααααααααα
ώστε έτσι !!!

Τότε λοιπόν κι εγώ
θ'αφήσω τώρα απλώς εδώ
κάτι ...κοφτερό που πολύ το αγαπώ :


Πάρε μαχαίρι κόψε με καὶ ρῖξε τὰ κομμάτια μου,
-μάτια μου-
καὶ ρῖξ᾿ τα μέσα στὸ γιαλό.


Ἀπ᾿ τὴ στιγμὴ ποὺ μ᾿ ἄφησες, τὸ κόσμο αὐτὸ σιχάθηκα
-χάθηκα-
καὶ δὲν ἐλπίζω πιὰ καλό.


Ἂν βάζεις τώρα τ᾿ ἄσπρα σου καὶ τὰ μαλαματένια σου,
-ἔννοιά σου-
θά ῾ρθει καιρὸς ποὺ θὰ θρηνῇς,

ποὺ θὰ σταθεῖς στὸ μνῆμα μου νὰ πεῖς ἕνα παράπονο
-κι ἄπονο-
θὰ μ᾿ εὕρῃς ὅσο κι ἂν πονῇς.


Πάρε φωτιὰ καὶ κᾶψε με κι ἀντάμα μὲ τὴ στάχτη μου
-τ᾿ ἄχτι μου-
μὲς τὰ πελάγη νὰ σκορπᾷς,

νὰ μὴ σέ ῾βρῇ τὸ κρῖμα μου, μαριόλα μου Ἠπειρώτισσα,
-ρώτησα-
καὶ μοῦ ῾παν ἄλλον ἀγαπᾷς.

ξωτικό said...

Κι ο άγγελος π'απήυδησε
τόοοση πολυλογία
έγειρε να ονειρευτεί
ολίγην.... Λακωνία



υγ.κι ένα πανέρι ...φιλούδια στη παρέαααααα !!!!

H.Constantinos said...

Λουλουδού!!! Ελα πάλι, το Ξωτικό!!


ξωτικό said...

Mπά α!!!
έχουν και στο Ελ Πάσο λουλουδούδες;;

τσ τσ τσ

:D

dodo said...

άστρια Οι ριγωτές γραβάτες κόβονται εύκολα σε... φέτες!

άιναφετς Η γαμψή μύτη δείχνει δυναμισμό, λένε ;-)

h.constantinos Κατανοώ καί συμμερίζομαι την σημασία μιάς οριστικής καί ταχείας λύσης σε περίπλοκα προβλήματα, αλλά όλη αυτή η βαρβαρότης... δεν ξέρω... κάπως υπερβολική, ίσως;

Κ.Γ. Πολύ καλό! καί α π ο κ α λ υ π τ ι κ ό... ;-)

ξωτικό Ευχαριστώ! γηράσκω αεί... κλπ., κλπ.: http://www.youtube.com/watch?v=lIOh4SKnZNU
Μερσί καί γιά τα φιλούδια, ανταποδίδω :-)

h.constantinos Με φειδώ τα πούλουδα, παρακαλώ, ποιός τα σκουπίζει μετά...
:-Ρ