01 February 2014

IF I EVER...


Never bored listening... :-)

5 comments:

Άιναφετς said...

Κτύπησε φλέβα πολύχρωμη
το Ιρλανδέζικο φεγγάρι;
Ωραία τεχνική για μια πρωτομηνιά
ας είμαστε όλοι μας καλά...

(ex-inconue) $ $ $

http://www.youtube.com/watch?v=zduapTwsSwA

Margo said...

Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει εδώ. Τα χρώματα έχουν μπει από πάνω ή προϋπήρχαν κάτω από το μαύρο;
Δεν καταλαβαίνω και αυτό το (ex-inconue) $ $ $ της μαγισσούλας.
Όλο απορίες είμαι :-)

Πολύ μου αρέσει η Ιρλανδία. Απορία έχω (πάλι) πώς τόσο όμορφες χώρες με πλούτο στη φύση αλλά και σε έμψυχο υλικό, βιώνουν οικ. κρίσεις ξενιτεμό και όλες τις παρενέργειες της κρίσης...

Άιναφετς said...

Μια και οι απορίες της Margo μας, αφορούν και μένα θα εξηγήσω τι είναι η ex-inconue:
Πριν αρχίσω να γράφω "ποίηση" (χιχιχι!) ήμουν μια άγνωστη (!) το ex-inconue σημαίνει πρώην άγνωστη... $$$ είναι τα dolars που θα βγάλω όταν αναγνωριστώ!!!

Όσο για την Ιρλανδία όπου ζουν τα τρία μου ξαδέλφια με τα παιδιά τους, είναι και αυτοί θύματα της αλαζονείας τους... Χμ! και bonjour!

ξωτικό said...

αχ :-)))) μα τι καλουτσικότατο !!!!
κι εγώ μαζί σας όπως καταλαβαίνετε!!

καλό μήνααααα !!

dodo said...

άιναφετς Καλό μήνα και ευχαριστώ για τα χρωματιστά μολυβάκια :-)

margo Χρώματα κάτω από μαύρο- δες εδώ: http://www.skiptomylou.org/2007/01/11/scratch-art/
Το δικό μου χαρτί είναι αγορασμένο, μού το χάρισαν- για το σχέδιο χρησιμοποίησα ένα ζευγάρι πλαστικά μαχαιροπήρουνα ;-)

ξωτικό Καλό μήνα, καλή άνοιξη ;-)