28 September 2014

... ESCAPE...

6 comments:

Άιναφετς said...

(Συνέχεια απ΄το προηγούμενο)
Αφού η θέα από το κάστρο τους ήταν η αναμενόμενη και σίγουρη, ήξεραν πως μπορούσαν πια να χαλαρώσουν και να πάρουν έναν υπνάκο...
Bonne nuit! :)

ξωτικό said...

Πάντα ξαφνιάζομαι με το πόσα έχω χάσει ενώ έχουν περάσει μόνο....μια δυό μέρες
φαίνεται πως κι εγώ ζώ σε διαρκή απόδραση.....

Λαχταριστή η ανεμελιά κι η ηρεμία της εικόνας.
Σας εύχομαι ,ολίγον έστω, απο τα ίδια !!


Καλή εβδομάδα ας έχομεν ,είναι μεγάλη ανάγκη....

Anonymous said...

Βιβλία με φωτεινά πράθυρα. Επόμενο βήμα, μακραίνεις το μαλλί & escape!
Έτσι, όσο χάλια και να ’ναι τα πράγματα, δεν κυλιέσαι παρά μόνο κυριολεκτικά ..στα πατώματα. Funny, huh?
passive attack(τη)

dodo said...

άιναφετς Λέγεται, ότι οι (υγιείς) γάτοι κοιμούνται περίπου δεκαπέντε ώρες ανά εικοσιτετράωρο ;-)

ξωτικό Ευχαριστώ για την πολύτιμη ευχή, την χρειάζομαι!
Και σας την ανταποδίδω ειλικρινώς!

passive attack(τη) Τα χαλιά είναι για τα πατώματα- τα χάλια είναι για να παίρνουν πόδι.

Margo said...

Τέτοιες σκηνές ζούμε στο σπίτι. Εγώ παρατηρώ παιδιά και ζώα και έχω την βεβαιότητα πως όλα (θα) πάνε καλά. Και από εκεί που πίστευα πως τα γατιά ήρθαν για χατήρι των παιδιών τώρα βλέπω πως περισσότερο ήρθαν για να υσηχάσουν εμένα από την ένταση και το άγχος :-)

dodo said...

margo Πρώτης ποιότητας, οικολογικό αγχολυτικό η γάτα ;-)