02 September 2014

For That Tough Psychology Book... (by the way, is it still around?)

6 comments:

Mariela said...

Σε συζητήσαμε πολύ.... και αποφασίσαμε ότι θα πρέπει να έρθεις στη Νάξο!!!
υπέροχες οι νέες σειρές!
Η επικοινωνία μου είναι πάρα πολύ δύσκολη, κάνω μόνο τα βασικά που απαιτεί η δουλειά μου.
Μόλις γυρίσω θα μπω να απολαύσω όσα έχω χάσει και ελπίζω να πιούμε έναν καφέ!
Σε φιλώ πολύ

Άιναφετς said...

Οι σελιδοδείκτες σας, μου πριόνισαν τη λαλιά, έτσι παρακολουθώ σιωπηλά!

Ω! και καλώς το Μαριελάκι που μερικοί μερικοί αναζήτησαν στη Νάξο και δεν συνάντησαν!
Είπαμε καλό μήνα;
Καλό μας μήνα!!!

Anonymous said...

Αγαπητή Άιναφετς (μου επιτρέπετε, dodo, δεν μου επιτρέπετε;), σας προ(σ)καλώ του χρόνου να αναζητήσετε αρχικά εμένα κι εγώ θα αναλάβω να σας ξετρυπώσω και τη Μαριέλα, με την οποία είχα ήδη καλύτερη τύχη. Αφήστε δε, που θα κάνω ό,τι περνάει από την πένα μου να παρασύρω και την υψηλή σελιδοδεικτοκαλλιτέχνιδα κατα τα μέρη μας.
(Εφ' όσον ενδιαφερθείτε, θα λάβετε σχετικές οδηγίες.)

Αυτό το hard bone επί του οποίου ασκείται ο ισορροπιστής είναι όλα τα λεφτά!
attack(τη)

Άστρια said...

Σώμα ψυχής ισχνής σαν κλωστούλα που τεντωμένη προσπαθεί να ισορροπήσει ακροπατώντας σημειακά με αστάθεια, που κρεμιέται από το ελάχιστο σχεδόν αιωρούμενη και που δίπλα έχει μόνο ένα πριονωτό στήριγμα ν' ακουμπήσει.

(και ο τίτλος άπαιχτος!)



υγ. Μαριέλα!! μια αγκαλιά!:)

Άιναφετς said...

Χαίρομαι αγαπητή άτακ-(τη) που είχατε καλύτερη τύχη με τη Μαριέλα μας... περιμένω οδηγίες προς... ναυτιλλομένους;

dodo said...

mariela Καλώς την, χαίρομαι που βλέπω σχόλιό σου! Ανυπομονώ να μάθω τα νέα σου :-)

άιναφετς Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές!

attack(τη) Η επικοινωνία όχι μόνον επιτρέπεται, αλλά και ενθαρρύνεται!

άστρια Ακριβώς όπως το περιγράφεις ;-)