04 December 2014

The Sensitive Cactus Girl



advent calendar 2014, day four

8 comments:

Mariela said...

Τώρα.... sensitive και cactus μαζί, δεν είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα....

Τα παραθυράκια σου τα φωτισμένα είναι κουκλιά, αναρωτιέμαι που θα καταλήξουν!!

Άιναφετς said...

Δεν φαντάζομαι το "ευαίσθητο" girl, να έχει σκοπό να στολίσει γιορτινά τον κάκτο, αν και δεν είναι και τόσο κακή ιδέα για όσους δεν γουστάρουν τις γιορτές!!!

Α! επιτέλους το παραθυράκι 4 δεν έχει κάγκελα και είναι και φωτεινό!


ΥΓ: Ο κάκτος είναι και κακό φεν-σούι!

Margo said...

Χα το φεν σούι θυμήθηκα κι εγώ. Απαπα άτιμο πράγμα οι κάκτοι και αυτός από τους πιο φαρμακερούς. Μα πόσο Sensitive girl!!!
:-)

ξωτικό said...

To ...φυτολόγιον και το κορίτσι ας το αναλάβουν άλλοι ,εγώ θα αναγκαστώ να ζητήσω την βοήθεια της δόκιωρος μπερδεψοσυναισθηματίξ διότι ένα κόλλημα παλαιόν με τα παράθυρα μου ξαναέσκασε μύτη :
ζηλεύω για δεν ζηλεύω ;;;
(προς στιγμήν το πάμε 2-2
για...συνεχίστε να δούμε .)
Καλά για το μέτρημα τ'αφήνω πάνω σας απολύτως εννοείται ;-)

ξωτικό said...

της δόκτωρος εντάξει .

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=HwtY5g547Ik

Άιναφετς said...

Ηλιογράφε, είσαι σαδιστής... και εγώ που σε είχα για ευαίσθητο αγόρι...απαπα!
Και δεν έχω ανοίξει ακόμα το link που μου έστειλες για την (ηρωική) μου επέτειο... Ωχ! αμάν αμάν!

dodo said...

mariela Και όμως, μπορούν και συνυπάρχουν!

άιναφετς Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί βάζουν κάκτους πλάι στην είσοδο του σπιτιού- για να κρατούν το κακό έξω;

margo Ίσως να είναι απλώς πρακτική: χρειάζεται ένα φυτό, που όμως δεν απαιτεί συχνό πότισμα ;-)

ξωτικό Χμμμ... δύσκολο αυτό... δεν το έχω αναλύσει ακόμη... :-Ρ

ηλιογράφος Πφφφ... σιγά... μπαρμπούνι τηγανητό του έβαλαν ποτέ στο πιάτο εμπρός του όταν ήταν τεσσάρων;- "φάτο, κοίτα τι φρέσκο είναι- ζωντανό!"