18 October 2015

MAD THURSDAY OF DISGUST

10 comments:

Anonymous said...

Ωχ!
Κουκιά τρως, κουκιά ζουγραφάς,
κατά το
κουκιά τρως, κουκιά μολογάς;
Για σήμερα κομμένοι οι black coffees, παρακαλώ αρχίστε τα σερμπέτια.
passive attack(τη)

Anonymous said...

Εμένα μου φαίνονται σαν ολοκληρωμένα κυκλώματα που λούστηκαν με σοκολάτα

Mariela said...

ΚΙ εμένα μου θυμίζουν το κοπάδι νεκρών μυγών.....
!!!!!!!!! terror!!!!

Margo said...

Φώναξα τον μικρό να μου πει τι βλέπει. Μου είπε "μασέλες" :-) :-)

dodo said...

passive attack(τη) Κομμένη η παρακολούθηση Βουλής, καλύτερα ;-)

ηλιογράφος Καλά και τα μεν και η δε, αλλά προτιμότερο όχι μαζί!

mariela Μπλιακχ!

margo Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό- κινούμενα, ανοιχτά στόματα με δόντια- μετά την σχεδόν ολονύχτια παρακολούθηση συζήτησης στην Βουλή, Πέμπτη, 13 Αυγούστου.
Χαίρομαι αφάνταστα που τα "ανεγνώρισε" το αγοράκι σου- τον ευχαριστώ γι' αυτό :-)

Άιναφετς said...

χαχαχα! τέλεια σχόλια!
-Margo, έχει δει μασέλες ο γιος σου;
Ποιος βλέπει Βουλή και αρνείται να κοιμηθεί στις αγκάλες του Μορφέα!

ξωτικό said...

Πολύ γέλασα με τον μικρό που το πέτυχε !!!!
Εγώ πάντως είδα βούρτσες που προσπαθούν απεγνωσμένα να καθαρίσουν.....

dodo said...

άιναφετς Δεν είναι πάντοτε βαρετά- μερικές φορές έχει ενδιαφέρον, κάποιες άλλες μπορεί να σε στείλουν να... σκαρφαλώνεις στον τοίχο ;-)

ξωτικό Και αυτές χρήσιμες είναι!

Margo said...

Αϊνάφετς σε μάθημα στο νήπιο για την φροντίδα των δοντιών είχαν μια μασέλα την οποία βούρτσιζαν :-)

Dodo το μικρό ανθρωπάκι κάτω κάτω απέναντι στις πολλές σιχαμένες γιγάντιες μασέλες.. εφιαλτικό!!!

dodo said...

margo Είναι φορές που ο συνδυασμός ανοησίας με αλαζονεία συνθλίβει...