05 January 2016

KITTY

5 comments:

Mariela said...

Αναζητώ το μήνυμα εκείνο το "behind the scenes"... αλλά κάτι μου διαφεύγει... μήπως απλά να αφεθώ στην εικόνα;;;;

Άιναφετς said...

Έχασα επεισόδια... αν και όταν τα βλέπεις όλα μαζί, έχει και αυτό τη χάρη του! ;-)
Μου αρέσουν τα χρωματιστά χαρτιά με τα ζωάκια και τ' αξεσουάρ τους, πολύ χαίρομαι δε που χαμογελούν! :-D

Mariela said...

Νομίζω πως η γάτα-άγγελος χαμογελάει και μάλιστα πλατιά!! σόρυ μαγισσούλα μου...

dodo said...

mariela Δεν σού διαφεύγει τίποτε: πολλές φορές με πάει το μολύβι όπου θέλει... το χαρτί :-Ρ

άιναφετς Τα χρωματιστά χαρτιά "επιστρατεύτηκαν" κάποια φορά που είχα εντελώς ξεμείνει από άσπρα- άμα θέλεις να ζωγραφίσεις, το κάνεις και σε... χαρτοπετσέτα ;-)

Άιναφετς said...

Μαριέλα μου, σορυ, έγραψα "χαίρομαι δε που χαμογελούν" και όχι δεν... τα χαμόγελα είναι ότι ομορφότερο μπορούμε να δώσουμε και είναι κάτι που δεν μου ξεφεύγει εύκολα! ;-)