08 February 2016

Rather Clinging

9 comments:

Anonymous said...

Η ημερομηνία παραπέμπει τον θεατή σε ξέγνοιαστες "καλοκαιρινές διακοπές για πάααααααντα"!

Άιναφετς said...

Μάλλον τα κολλημένα φύκια, ζήλεψαν τους δεινόσαυρους και βγάλαν ποδαράκια, θέλουν ξέγνοιαστες διακοπές μαζί τον ηλιογράφο... όμως!!! :-P
Μπον σεμέν!

Mariela said...

Αχ αυτά τα τερατάκια σου, ξέρεις τι αδυναμία τους έχω.... (και μια γάτα το ξέρει... χιχιχιχιχι)
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

ξωτικό said...

Για που το'βαλε το φυκοδεινοσαυρέ παρεάκι ; :-)) :-))

Όοοολοι μαζί κι όπου μας βγάλει ....

Η ημερομηνία !!!

dodo said...

ηλιογράφος Είδες, σού έφερα καλοκαίρι μέσα στον χειμώνα :-Ρ

άιναφετς Όλοι διακοπές θα θέλαμε ;-)

mariela Η Γάτα σου μού χαμογελά πονηρούτσικα κάθε πρωί !

ξωτικό Έχω βρεθεί με μιαν αποθήκη γεμάτη σχεδιάκια, είπα να μη πάνε χαμένα... :-)

Anonymous said...

Σαν τον Αλμπέρ Καμύ! :) σ΄ευχαριστώ!

"Στο βάθος του χειμώνα, τελικά ανακάλυψα ότι μέσα μου υπάρχει ένα ανίκητο καλοκαίρι".

Άιναφετς said...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! ηλιογράφε... ευχαριστώ! ;-)

Άστρια said...

Η συμπεριφορά αυτού του φυτού μου θυμίζει τη μαμά πάπια και τα παπάκια της:)

dodo said...

ηλιογράφος Δικές μου οι ευχαριστίες!

άστρια Μοιάζει ;-)