10 January 2019

MARRIAGE & BIRTH


7 comments:

MelidonisM said...

Κοιμάσαι Περσεφόνη :-
στην αγκαλιά της γης,
κι η μάνα σου κρυώνει,
άδει κι αναζητεί:

"Μέτρα, κόρη, ροδόσπορα,
μη φας έξι και πάνω,
γιατί θα παγετώσουμε
ξανά οι αποπάνω!" :-(

Άιναφετς said...

Έξοδοοοοοοοοοος από το σπίτι και ναι, γάμοι, βαφτίσια και ότι προκύψει!

MelidonisM said...

«Η γυναίκα του Δία δεν αρκεί να είναι πιστή,
πρέπει και να φαίνεται!»

__Έκλεισα τα αυτιά μου
την Ηχώ να μην ακούω,
έκλεισα και μάτια·
με γιόγκα τη ζήλεια αποκρούω!

Μα το ρόδι ράγισε,
γεννιέται μέσα μου ο Άρης
(την οργή μου απάνω του ας πάρει!)
ίσως του 'ναι χρήσιμη τέτοιου πολεμοψήστη.
Εγώ ασκώ γαλήνια, συζυγική, τυφλή πίστη
Για άλλον δεν έχω μάτια, κύριοι!
"ουκ έσονταί μοι θεοί έτεροι πλήν αυτού!"__

Πουπερμίνα said...

also a rebirth?

Σε στάλα είναι κλεισμένη
χρόνους εκατό
η ωραία κοιμωμένη
κι ένα μυστικό.

dodo said...

melidonism Σάς παρέσυρε το ρόδι στην αρχή, αλλά επανορθώσατε θαυμάσια ;-)

άιναφετς Τα βαφτίσια έχουν δάκρυα ;-)

πουπερμίνα Τί ωραίο!

Πουπερμίνα said...

Εεε, δεν είναι και δικό μου..
Θοδωρής Γκόνης, μόνο που το 'σε κάστρο' το μετέτρεψα 'σε στάλα'

dodo said...

πουπερμίνα Πάλι ωραίο είναι!