11 February 2019

EMBARRASSED


6 comments:

MelidonisM said...

Αμήχανος ο δούρειος ο ίππος,
του Πρίαμου το στέμμα κουβαλά,
το κάψιμο της Τροίας δεν ξεχνά,
- ξύλο κι αυτός - φοβάται μἠπως
τον κάψουνε - άχρηστο πια!

ξωτικό said...

��������

Στα τέσσερα ...
τα πόδια σου ματόχαντρα σου πρέπουν
να μη σε πιάσει οφθαλμός
κι αρχίσουν να στις βρέχουν

Το στέμμα που κουβάλησες
αργά θρηνείς μικρή μου
ας πρόσεχες... στο μάθημα
παρθένα μου μωρή μου

Σαν μίλαγε ο δάσκαλος
για έξυπνα πουλάκια
εσύ απ'το χλαπάκιασμα
έκλεινες τα ματάκια

Καιρός φέρνει τα λάχανα...
έλεγε κι η γιαγιά μου
Καιρός να εξαφανιστείς
εύχεται η αφεντιά μου

����

Άιναφετς said...

Την κορώνα τι την θες;
Όταν οριγκάμι ονειρεύεσαι
και καταντάς κούτα να κουβαλάς;

Οδηγίες:

https://www.youtube.com/watch?v=BF1I7Ao-tkg

Mariela said...

Λοιπόν παιδιά.... δεν τόχω με το έμμετρο, δε μου βγαίνει καθόλου τώρα.... το γυρίσαμε οριστικά; πάει και τελείωσε;;;
ρωτώ για να ξέρω πως θα πορευτώ!!!!!

Προς τον παρόν νιαουρίζω... φίλη Αιναφετσς.... (αυτό πάει στο προηγούμενο ποστ)!

MelidonisM said...

ιδέα να 'ναι κι άμετρη
γνωστή κάνει την άγνωστη

πχ

Κορώνα στην πλάτη του
ο γαϊδουροβασιλιάς
είχε τη βασιλίτσα του.

πχ τη Φρειδερίκα του :-)

dodo said...

melidonism Η ελληνική μυθολογία εξακολουθεί να εμπνέει!

ξωτικό Τι να απαντήσω σε τέτοιο στιχούργημα, άλλο από θαυμαστικά!!!

άιναφετς Ευχαριστώ, μού αρέσει πολύ το οριγκάμι!

mariela Δεχόμεθα και πεζά, συνεχίσατε, παρακαλώ!

melidonism :-)