16 April 2007

-45-

5 comments:

maria λεμονατη! said...

καλημερα dodos,
χαιρομαι που σε γνωριζω
παρολο που δεν εχω ιδεα απο ζωγραφικη λατρευω την τεχνη και μαρεσει η επαφη μαζι της
καθως επισης φτιαχνω και πολλες εικονες με το μυαλο μου τρελενομαι και για το αντιστροφο παιχνιδι: να βαζω λογια στα σκιτσα σου στην προκυμενη περιπτωση.
κοιτα τι εγραψα στο σκιτσο 41.
θα περιδιαβαινω τα παλιοτερα και θα αφηνω σημα στο πανω-πανω, το νεοτερο, για τυχον παρεμβασεις μου.
ετσι δεν παιζεται το παιχνιδι ή μηπως κατι δεν καταλαβα καλα;

H.Constantinos said...

Πεθερά μου μοιάζει αυτή... Γιατί την κοιτάζει χαμογελαστά αυτός; Περίεργο...
Μπά, η μάνα του θα είναι, έχει και καλοσυνάτο ανήσυχο ύφος η κυρία, τώρα που το προσέχω!

giant13 said...

Ααααααααα!! Αγόρι μου, χάλασε σήμερα η κοινωνία, δεν είναι οι νέοι σήμερα, όπως είμασταν εμείς κάποτε.
Εσλυ φαίνεσαι καλό και καθώς πρέπει παλληκάρι.

dodo said...

maria,
e-mail! :-)

h.constantinos,
:-D

giant13,
:-P

pandave said...

if only we were that friendly on the subway - me included...