17 April 2007

-46-

4 comments:

maria λεμονατη! said...

μου θυμιζει δεκαετια του '60 και πιο συγκεκριμενα το εργο 'playtime' του jacques tati.
αν και η κοπελα δεν ειναι αεροσυνοδος μου φερνει στο νου αυτο το επαγγελμα.

H.Constantinos said...

Oh mon Dieu, il fait froid!

Oh mon Dieu, ce sac est lourd!

Oh mon Dieu, il y a 3 minutes que j'attend!

Oh mon Dieu, ou est le chauffeur!

Armand! Armand! Vite! Vite!

Qu'est ce que tu dis?

Qu'est ce qui se passe avec cette Facel Vega?!

Quoi? Elle ne marche plus?!

De nouveau?!

Oh mon Dieu!!

Oh mon Dieu!!


@ maria, κοντά είσαι!
(Οι Facel Vega ήταν εκεί, στη δεκαετία `60.)

Ανδρομεδα said...

Eh!
για να δούμε, θα περάσει το πλαστό διαβατήριο που με γράφει 40 ετών;

dodo said...

maria,
:-)))

h.constantinos,
:-D
:-D
:-D
:-D.....!

ανδρομέδα,
;-))