02 February 2011

C for...

12 comments:

MelidonisM said...

Calcium, Ασβέστιο

αυτό που χρειάζεστε όλες οι γυναίκες :-)

Υ.Γ.1

Καρδούλα μου είναι τόσα πολλά, τόσο
άσβεστος ο πόθος,που έχω να πω για σένα,που σκέφτομαι να ανοίξω καινούριο blog, τα Melidodonismata,
να μην εκνευρίζω και σένα
και τους άλλους σχολιαστές.


Υ.Γ.2
είπες ψυχρά:
"δεν διαθέτω ούτε τον χρόνο ούτε την ενέργεια να παρακολουθήσω τέτοιο πλήθος καθημερινών σχολίων."

Πάρε και σύ μια γραμματέα!
και γέλα μας και ας μη μας αγαπάς.. :-)

dodo said...

michalis melidonis Το τελευταίο που χρειάζομαι αυτό τον καιρό είναι ένας σχολιαστής με ακατανόητη εμμονή στην ψηφιακή μου προσωπικότητα.
Στο εξής, αν τυχόν υπάρξουν ενοχλητικά σχόλια, δεν θα μένουν απλώς αναπάντητα- θα διαγράφονται οριστικά.

Mariela said...

Καλημέρα Ντόντο,
C... for charcoal....
εδώ λειτουργεί η επαγγελματική μου διαστροφή για την οποία έχουμε ξαναμιλήσει...

MelidonisM said...

Δηλαδή έπρεπε να σε εκνευρίσω
για να μου πεις το αυτονόητο;

Και πού θες να το καταλάβω 'γω
με τα :-) :/ που μου κάνεις;;
και τη συζήτηση μας τότε
περί COΛ.

θα σου πρότεινα βέβαια
αν σε θυμώνω,
καλύτερα να ζωγραφίσεις κάτι.

Δεν είναι ακατανόητη
η εμμονή και όλα θα
τα εξηγήσω σύντομα
και θα 'μαστε μια χαρά.

MelidonisM said...

όπου υπάρχει κουβέντα όλα
λύνονται,
όπου σιωπή και παρεξήγηση. :-)

και πραγματικά
αν είναι να νιώσεις
καλύτερα,
διαγράφομαι και μόνος μου..

MelidonisM said...

..Δεν αντέχω να χάνω
το επικοινωνιακό παιχνίδι
με τους ανθρώπους..

είμαι πολύ λογικός
όσο και αν δείχνω
ποιητικά παράλογος...

και πίστεψε με,
θα 'μαστε πολύ βλάκες,
αν μαλώσουμε
και δεν ξαναμιλήσουμε,
μου φαίνεται τόσο χαζό και αστείο.

..................................

Όλα ξεκίνησαν στο "Τέρας το Αθλητικό"

στο τέλος λες :

...Παρακαλώ συνεχίσατε να σχολιάζετε, μη σταματάτε! :-)))


και σου απαντώ:

:)
Μην ξανοίγεσαι, στα παιδιά πρέπει
να βάζουμε και κάποια όρια.

Δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν
τον ψηφιακό απ' τον πραγματικό
κόσμο.
................................

όπως μου αρέσει να σας πειράζω
μου αρέσει και να με πειράζω..

Σε είχα προειδοποιήσει...

ήρθε μετά και η συζήτηση
περί Cool Λακωνικής Ουδέτερης
Ψηφιακής Ψυχής....

είναι σαν να μου λες...

είμαι τόσο δυνατή,
που δε μασάω από θερμού
πειραχτικά τύπου σχόλια....

Φυσικά και ο πιό cool
έχει και τα όρια του...

ήρθαν μετά οι σιωπές σου και τα :/
και άρχισα να ανεβάζω στροφές...

Τέσπα δένομαι εύκολα
με ανθρώπους,
τους καταλαβαίνω,
αν και εκείνοι δυσκολεύονται,

Τώρα επιτέλους που έσπασες
τη σιωπή σου,
δεν είμαι τόσο βλάκας
και νάρκισσος
να συνεχίζω να βαράω
το ίδιο βιολί...:-)

Να σαι καλά και δυνατή
και πίστεψε με
δε θέλω ούτε το κακό σου,
ούτε είμαι τόσο ψηφιακά
εξαρτημένος όπως σου είπα,
μπορεί και να 'μαι
αλλά με παρατηρώ
και βλέπω τί νιώθουν οι άλλοι γύρω μου.

Margo said...

C for creation!!!

Καλό απόγευμα:)

H.Constantinos said...

C for Cairo...
Εκανα κλικ στην πλατεία Ταχρίρ...;!
Ας την κάνω μη φάω καμμιά αδέσποτη...

MelidonisM said...

..θα προσπαθήσω να το βουλώσω
για λίγες μέρες να ηρεμήσουν
τα πράγματα,
αν τα επόμενα σκίτσα σου δεν μου
κάνουν κλικ, αυτό θα 'ναι πιό
εύκολο...:-)

και το
"ψηφιακή σου προσωπικότητα", το 'χα πει στα αγγλικά, e-personality στο artistic monster. :)

dodo said...

mariela Ναι! κρίμα, δεν το σκέφθηκα εγκαίρως... Μού προέκυψε κάτι σχετικό, όμως ;-)

michalis melidonis Διάβασα τις εξηγήσεις σου. Η κρίσιμη λέξη είναι "όρια". Ας λήξει εδώ αυτή η συζήτηση.

margo Ωραίο!

h.constantinos Επικίνδυνα πράγματα...

Oscar Grillo said...

Caramba.

dodo said...

oscar grillo :-)