01 February 2011

... Drawing, of course!

13 comments:

MelidonisM said...

1.To ...of course! μάλλον δεν υπήρχε
στον αρχικό τίτλο,
και μας τη λες,
που δεν μπορέσαμε να βρούμε
κάτι τόσο απλό :(

2.Εχω στρίψει τα λαιμά μου
για να δω καθαρά το το ημίγελο σκίτσο
σου.
Ανάποδα ριγμένο,
σαν να λες,
εδώ όποιος θέλει
να με καταλάβει,
θα χρειαστεί κόπο και ιδρώτα.

3.Η μισή πατάς στη γη,
η άλλη μισή στη θάλασσα,
γιαυτό και σου χάλασα
την ψύχραιμη σου λογική. :)

4.Η Γκρίζα προέκταση
του Εγώ σου, επιδεικνύει
ξανά
το λιτό και λακωνικό
εξπρεσιονισμό σου.

MelidonisM said...

..φυσικά κάτι κοχύλια,αστερίες

..είναι οι θαυμαστές σου...

και ας τους κρίνεις σιωπηρά :(

με τις εμμονές σου :-)

H.Constantinos said...

Να υπήρχε και ένα κατάλληλο fixatif...

MelidonisM said...

@HCar

..This acrobat drawing is unbalanced,
unfixed like a Gordian Knot...

..She tries to smile but cannot :-\

MelidonisM said...

Επειδή απάντησες πριν του H.Con

Ε, όχι πιά, τόσος ναρκισσισμός... ;-))

........


πάρε θάρρος!
κι ασε να το σηκώσουν άλλοι
το βάρος!

Σαν COΛ άτομο καλά κάνεις!

κάνε μου και έτσι στο mute :-/
να μ' αποτρελάνεις!

logia said...

αυτ'ο μου θύμισε τις ζωγραφιές των παιδιών μου στην άμμο
έχουμε κάπου φωτογραφίσει ένα παρόμοιο κεφάλι
πού θα μου πάει, θα το βρώ....

Mariela said...

Μα τι συμβαίνει εδώ;; γιατί μου τρώει ο γούγλης τα σχόλια;;;
δεν ξέρω τι να πω και κυρίως δεν ξέρω τι να κάνω...

Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό και φυσικά ήταν το... αυτονόητο!!

Anonymous said...

Ωραίος!

MelidonisM said...

@Mariela

Μα δεν είν' παράδοξο αστείο, εσένα να 'χει

στο μάτι ο γούγλης με το ένα σου το σχόλιο κάθε φορά,

και να αφήνει εμένα το μπεγίρι
να σχολιάζω σαν φαφλατάς;; :-)

MelidonisM said...

Το κρίσιμο ερώτημα
kai meta?:

Όταν θ' απογκριζώσει το χαμόγελο,

θα ρίξει μια γουλιά στο απάνεμο

νερό;;

θα βουτήξει από το κοκκινέλι

στο γαλάζιο το αμπέλι;;
..?..

MelidonisM said...

...Η γκρίζα μινιατούρα ζωγραφίζει

ενα πρόσωπο που θα 'θελε

αλλά δεν έχει...

..χαμόγελο και μεγάλα αυτιά,

για να πιάνει τα SMS

από τα κινητά...

Άστρια said...

Μετά από όσα αναπτύχθηκαν με σχολαστική πληρότητα προηγουμένως, θα αρκεστώ να πω ότι μου άρεσε εκείνος ο μικρός αστερίας εκεί στο πλάι... χαρούμενος και κινητικός μου φάνηκε

υγ. ο υπερστατικός φορέας του Κωνσταντίνου στους ισορροπιστές έγραψε:))

dodo said...

michalis melidonis Είναι εντυπωσιακή η ευκολία σου να σχολιάζεις, αλλά όπως σού έχω ήδη εξηγήσει, δεν διαθέτω ούτε τον χρόνο ούτε την ενέργεια να παρακολουθήσω τέτοιο πλήθος καθημερινών σχολίων.

h.constantinos Ας το εφεύρουμε!

logia Μάλλον βρήκες το ανωτέρω fixatif: φωτογράφιση...

mariela Πάλι;!
Χαίρομαι που σού άρεσε!

ηλιογράφος :-)

άστρια Μα βέβαια, ο αστερίας- έχετε μιά συγγένεια, όσο να πείς, έστω και μακρινή ;-)))
Έγραψε, ναι!